Dobrodošli na Sonyjevih straneh s podporo za popravila. Da bi bila vaša izkušnja čim bolj prijetna in preprosta, vam zagotavljamo pomoč na vsakem koraku postopka popravila.
Ko se prepričate, da je popravilo resnično potrebno, morate zbrati nekaj podatkov.
Oglejmo si kontrolni seznam s podatki za popravilo:
Kje lahko najdem ime modela ali serijsko številko?
Z imenom modela in serijsko številko lahko natančno prepoznamo vaš izdelek in pridobimo dodatne koristne informacije za postopek popravila.
Z računom lahko prodajalec preveri, ali je izdelek še vedno v garanciji. S pomočjo računa izdelek tudi povežemo z ustrezno zbirko podatkov. Ste izgubili račun? Brez skrbi, če je izdelek še vedno v garanciji, prodajalec najverjetneje hrani digitalno kopijo računa.
Na računu preverite, ali je izdelek še vedno v garanciji, ali imejte pri roki informacije o razširjeni garanciji. Če niste prepričani, kakšen garancijski rok velja v vaši državi, si oglejte naš pregled.
Ime, naslov, e-poštni naslov in telefonska številka.
Dobra priprava je ključ do uspeha. Če težavo jasno opišete, bo ekipa za popravila vašo težavo lažje odpravila.
Prenesite in natisnite našo predlogo za pomoč pri navajanju zahtevanih informacij.
Prenos predloge
Zdaj ko imate vse potrebne podatke, poiščite pooblaščeni servisni center (ASC). Z iskalnikom pooblaščenih servisnih centrov poiščite centre v bližini.
Pri nadaljnjih korakih postopka vam bodo pomagali zaposleni v pooblaščenem servisnem centru. Posredujte jim vse podatke, ki ste jih zbrali.
Za iskanje pooblaščenega servisnega centra kliknite tukaj