Dobrodošli na Sonyjevih straneh s podporo za popravila. Da bi bila vaša izkušnja čim bolj prijetna in preprosta, vam zagotavljamo pomoč na vsakem koraku postopka popravila.



1. korak: Kaj potrebujem in zakaj to potrebujem?

Ko se prepričate, da je popravilo resnično potrebno, morate zbrati nekaj podatkov.

Oglejmo si kontrolni seznam s podatki za popravilo:

Izdelek/ime modela
Serijska številka

Kje lahko najdem ime modela ali serijsko številko?

Z imenom modela in serijsko številko lahko natančno prepoznamo vaš izdelek in pridobimo dodatne koristne informacije za postopek popravila.

Račun

Z računom lahko prodajalec preveri, ali je izdelek še vedno v garanciji. S pomočjo računa izdelek tudi povežemo z ustrezno zbirko podatkov. Ste izgubili račun? Brez skrbi, če je izdelek še vedno v garanciji, prodajalec najverjetneje hrani digitalno kopijo računa.

Informacije o garanciji

Na računu preverite, ali je izdelek še vedno v garanciji, ali imejte pri roki informacije o razširjeni garanciji. Če niste prepričani, kakšen garancijski rok velja v vaši državi, si oglejte naš pregled.

Osebni podatki

Ime, naslov, e-poštni naslov in telefonska številka.

3. korak: Opis težave

Dobra priprava je ključ do uspeha. Če težavo jasno opišete, bo ekipa za popravila vašo težavo lažje odpravila.
Prenesite in natisnite našo predlogo za pomoč pri navajanju zahtevanih informacij.

Prenos predloge

4. korak: Poiščite pooblaščeni servisni center Sony in stopite v stik z njim

Zdaj ko imate vse potrebne podatke, poiščite pooblaščeni servisni center (ASC). Z iskalnikom pooblaščenih servisnih centrov poiščite centre v bližini.
Pri nadaljnjih korakih postopka vam bodo pomagali zaposleni v pooblaščenem servisnem centru. Posredujte jim vse podatke, ki ste jih zbrali.


repair centre locator

Za iskanje pooblaščenega servisnega centra kliknite tukaj


Dodatni namigi in nasveti

  • Ustvarite varnostno kopijo podatkov:
    Ko je izdelek v popravilu, je ponastavljen na prvotne tovarniške nastavitve. To pomeni, da bodo izbrisani vsi podatki, kot so glasba ali slike, ki so shranjeni v napravi. Sony ne odgovarja za izgubo osebnih datotek med servisnim popravilom, zato toplo priporočamo, da ustvarite varnostno kopijo datotek, preden nam pošljete izdelek. To storite tako, da datoteke prenesete v računalnik, na pomnilniško kartico ali v zunanjo pomnilniško napravo USB.

  • Izdelku ne prilagajte nepotrebne opreme
    Izdelku priložite samo dodatno opremo, ki je neposredno povezana s popravilom (npr. polnilnik baterij, ki ne deluje pravilno). Odstranite naslednje elemente, saj se lahko med popravilom zavržejo, izgubijo ali poškodujejo:
    • CD-ji
    • DVD-ji
    • plošče Blu-ray
    • pomnilniške kartice


    Če je za namen popravila glavni enoti priložena kakršna koli dodatna oprema, je treba določiti, katera dodatna oprema je priložena. Tako se izognete morebitnim sporom, če na primer priložene dodatne opreme po končanem popravilu ne dobite nazaj.

    Sony ne odgovarja za poškodovane ali izgubljene pomnilniške ali optične medije.