Home

Aktiviranje razširjene garancije

       Podaljšana garancija velja samo za izdelke, kupljene v naslednjih državah: Albanija, Avstrija, Belgija, Bosna in Hercegovina, Bolgarija, Hrvaška, Ciper, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Nemčija, Grčija, Madžarska, Islandija, Israel, Italija, Kosovo, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Makedonija, Črna Gora, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Irska, Romunija, Srbija, Slovaška, Slovenija, Španija, Švedska, Švica, Turčija in Združeno kraljestvo.


Aktivirajte vaš premium servis

Zahvaljujemo se vam za nakup premium servisne pogodbe s podjetjem Sony. Le še nekaj korakov vas loči do aktivacije in že boste lahko uživali v vseh ugodnostih, ki jih ponuja premium servis.Če želite nadaljevati, vpišite svojo aktivacijsko kodo. Koda je na zadnji strani kartice, ki ste jo kupili. Prikaže se, če spraskate sivo površino.

 -    
Označite, da ste prebrali zgornje besedilo in se strinjate s pogoji in določili.


Vprašanja in odgovori


1. možnost: e-pošta za registracijo izdelka v programu MySony (samo fotoaparati, videokamere oz. izdelki zanje):

Za nekatere fotoaparate, videokamere oz. izdelke zanje lahko po registraciji prejmete dodatno leto garancije (veljajo pogoji in določila). Več informacij o tej temi najdete tukaj.

Primer:
E-pošta za registracijo izdelka za podaljšano garancijo

če ne najdete aktivacijske kode ali niste prejeli e-pošte, v kateri bi bila koda, preverite mapo z neželeno pošto. Če niste prejeli e-pošte za registracijo, se obrnite na nas.


2. možnost: kupili ste kartico s podaljšano garancijo.

Na hrbtni strani kartice s podaljšano garancijo.

Primer:
Primer kode na hrbtni strani kartice s podaljšano garancijo

opomba: za spodnje modele ne veljajo Sonyjevi razširjeni servisni načrti:

  • Televizorji: KD-77A1, KD-85ZG9, KD-98ZG9, KD-100ZD9
  • Fotoaparati, videokamere in objektivi: ILME-FX3, ILME-FX6V, SELC1635G, SEL400F28GM, SEL600F40GM, SAL300F28G2 in SAL500F40G
Za druge razširjene servisne načrte, ki veljajo za te modele, se obrnite na pooblaščenega prodajalca.


Če imate težave pri aktiviranju kode, se obrnite na nas.


Če imate 5-letno podaljšano garancijo (na voljo samo v Združenem kraljestvu), ki je vnaprej registrirana med vašim prodajalcem in Sonyjem, moramo morda vaš televizor vseeno aktivirati v našem sistemu. Obrnite se na nas, da prilagodimo vašo pogodbo in da nam posredujete točen datum nakupa.

  • Če bi želeli kupiti razširjen servisni načrt, se obrnite na prodajalca ali trgovino, kjer ste kupili Sonyjev izdelek.
  • Za nekatere fotoaparate, videokamere oz. izdelke zanje lahko po registraciji prejmete dodatno leto garancije (veljajo pogoji in določila). Več informacij o tej temi najdete tukaj.


Ta stran je namenjena samo naslednjim Sonyjevim napravam: televizorjem BRAVIA, videokameram, fotoaparatom Cyber-shot, fotoaparatom z izmenljivimi objektivi, objektivom, rešitvam za domači zvočni sistem in rešitvam za osebni zvočni sistem.

Za več informacij o napravah Xperia in Playstation si oglejte naši namenski spletni mesti.


Obiščite naš razdelek za popravila.