1. možnost: e-pošta za registracijo izdelka v programu MySony (samo fotoaparati, videokamere oz. izdelki zanje):
Za nekatere fotoaparate, videokamere oz. izdelke zanje lahko po registraciji prejmete dodatno leto garancije (veljajo pogoji in določila). Več informacij o tej temi najdete tukaj.
Primer:
če ne najdete aktivacijske kode ali niste prejeli e-pošte, v kateri bi bila koda, preverite mapo z neželeno pošto. Če niste prejeli e-pošte za registracijo, se obrnite na nas.
2. možnost: kupili ste kartico s podaljšano garancijo.
Na hrbtni strani kartice s podaljšano garancijo.
Primer:
opomba: za spodnje modele ne veljajo Sonyjevi razširjeni servisni načrti:
Če imate težave pri aktiviranju kode, se obrnite na nas.
Če imate 5-letno podaljšano garancijo (na voljo samo v Združenem kraljestvu), ki je vnaprej registrirana med vašim prodajalcem in Sonyjem, moramo morda vaš televizor vseeno aktivirati v našem sistemu. Obrnite se na nas, da prilagodimo vašo pogodbo in da nam posredujete točen datum nakupa.
Ta stran je namenjena samo naslednjim Sonyjevim napravam: televizorjem BRAVIA, videokameram, fotoaparatom Cyber-shot, fotoaparatom z izmenljivimi objektivi, objektivom, rešitvam za domači zvočni sistem in rešitvam za osebni zvočni sistem.
Za več informacij o napravah Xperia in Playstation si oglejte naši namenski spletni mesti.
Obiščite naš razdelek za popravila.